24.12.15

#3 5 rzeczy przez które nie lubię świąt

Już są święta :)
Dzisiaj wigilia :)

Świąt nie da się lubić - a jednak się da i ja jestem przykładem

5 rzeczy przez które nie lubię świąt!


1. Reklama Coca-Coli

  Lubię colę, jej normalne reklamy są nawet spoko. Ale... świąteczna reklama, może byłaby spoko gdyby leciała trochę rzadziej. Oglądasz film na yt - reklama coca-coli, oglądasz telewizję - co serial ta reklama. Przypomina mi to zeszłoroczną reklamę media expert... włączmy niskie ceny (pewnie to sobie zanuciłeś cnie?)

2.  Składanie życzeń

Składanie życzeń jest miłe, jest nawet ok, ale wręcz nienawidzę, kiedy muszę złożyć życzenie jakiejś osobie której nie lubię. Mówisz normalne życzenia, a w twojej głowie kryją się obelgi i przekleństwa na tą osobę. Albo składnie życzeń na facebook'u. Srsly, wszyscy musicie to robić?

3. Kevin....

 "Chodźcie, Kevin leci!" - i tak w każde święta. Nie wkurza was to? Do filmu nic nie mam, ale może choć raz nie obejrzymy go? Bo film oglądany w każde święta się trochę przejadł...






4. Kolędy

  Nie lubię kolęd (a kto lubi?) Chcesz sobie w spokoju zjeść tą kolację wigilijną, trochę pogadać, ale nie! Zawsze znajdzie się taki koleś który puści kolędy 'by dodać nastroju'...


5. Pasterka

  Pasterka, ok, coś ważnego, ale jak ktoś nie chce iść to nie idzie. Rodzice idźcie na tą pasterkę, ale nas - biedne dzieci - zostawcie w spokoju i dajcie pograć na komputerze, ok?





Okie dokie :)
To tyle :)
Miłych świąt!
  

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz fajnie ale trochę niepoprawnie :) Jest sporo błędów ortograficznych.Ale całość jest całkiem niezła:) Wygląd bloga mógł by być trochę inny :) Ale to już wedle gustu:) Powodzenia i zapraszam do siebie : http://zaaczaarowaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog do poczytania! :) Ale bardziej się postaraj o ortografie. Pozdrawiam K. Łukasz :))) jestem dziewczyną jak co! :)))

    OdpowiedzUsuń