31.12.15

9. O wszystkim i o niczym



Hej misie. Już Sylwester? Cieszynie się? Bo ja nie, bo nie mam co robić #sadface 
Wgl nie wiem o czym dzisiaj napisać, więc poprostu się rozpiszę o czymś. Zapraszam :)

SLWESTER
Jak zawsze nie mam przyjaciół :) więc muszę siedzieć w domu i nic nie robić. W tym roku przypadło mi opiekowanie się Lila (siostrą cioteczną) i nic nie robienie. Pewnie będe oglądać Supernatural i Exo on crack do północy, bo co innego można robić? 

TOTAL FEJM NA KPOP
Kpop wręcz kocham. (niedługo post my love my life o BTS) Wkurza mnie, że nagle wszyscy zobaczyli, że takie coś istnieje. Powiedzmy... rok 2006 - Super Junior zaczynało karierę i tylko w Korei byli sławni. Lub BIGBANG na początku kariery - nic, a teraz w Braci tylko o nich. Awe Awe to złe ;-; Co dziwne jak śpiewałam zwrotkę od piosenki BTS - War of Hormone z koleżanką w parku, to wszyscy się na nas dziwnie patrzyli. Ja tu tylko po koreańsku fałszuje, czy coś w tym jest dziwnego?

ODWIEDZINY

Ostatnio jak jeszcze byłam w Polsce zostałam zmuszona by przyjść do cioci, bo mnie od dawna nie widziano. Ciociu widziałaś mnie parę dni temu. Ale do rzeczy. No to przyszłam do cioci, zobaczononie, ja powiedziałam cześć, napiłam się coli i chciałam do domu. A u cioci była moja babcia, mama i tata
 Najpierw trułam dupe dacie, ale on nie, to zaczełam prosić mamę. Mama na to, że mnie samą nie puści, co z tego, że była 19. Więc podeszłam do babci i po piętnastu minutach snapowiania i przeglądania waszych blogów, babcia poszła ze mną do domu. Cud! Przyszliśmy do domu, dziadek oglądał telewizje a babcia mi mówi "Gdybyś nie przyszła to bym posidziała z jakąś godzinę" a ja na to "zwalaj winę na mamę, ja nawet nie chciałam przychodzić" i takie elo usiadłam na komputer.



Ktoś dotrwał do końca? Jeśli tak to pozdro.

Co robocie w sylwestra? Wkurza was coś w szale na kpop? Lubice odwiedzać rodzinę?

xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz